ماهانماهان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

روزهای من و نی نی

عاشقانه ای برای پدر

1390/4/5 1:02
نویسنده : مامان مهربون
397 بازدید
اشتراک گذاری

گرمی دست نوازشگر تومرحم زخم های کهنه منه     تپش چشمه خون تو رگ من تشنه همیشه با تو بودن

واسه این تن برهنه ناز دست تو لباس        حس گرم با تو بودن مثل رویا ناشناس          niniweblog.com   

الان ساعت ٢٦/١٢ شب ٤/٤ .ومن خیلی دلتنگ همسرم هستم .اون الان عسلویه هستش و میدونم که خوابهچقدر دوست دارم صداشو بشنوم و قربون صدقش برم .بهش بگم عاشقتم دوستت دارم تو تنها دلیل بودنمی بدون تو دنیا هیچ لذتیواسم نداره درونم تورو فریاد میزنه

niniweblog.com

اخه  چطور دلمو اروم کنم اخه تا ١هفته دیگه من دیونه میشم میخوام همیشه کنارم باشی تا به ارامش برسم.مونس شبهای من مراقب خودت باش. دلم میخواد مثل اون روزای اشنایی با هم زیر بارون قدم بزنیم و بهترین حس دنیا رو لمس کنیم آه ه ه هniniweblog.comدلم واسه کشتی گرفتنامون تنگ شدهniniweblog.com واسه افتخاری گوش دادن وniniweblog.comاه همنفسم به خدا میسپارمت(شب میام تو خوابتو میبوسمت)niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)