ماهانماهان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

روزهای من و نی نی

یک روز ماهان

1391/12/5 3:04
نویسنده : مامان مهربون
177 بازدید
اشتراک گذاری

صبح بین ساعت 9تا11 بیدار میشی منم مجبور میکنی که بلندشم.اصرار میکنی که از اتاق خواب بیارمت بیرون.بعد ازچک کردن خونه که کسی هست یا نه تلویزیونو واست روشن میکنم که جیم شم برم دستشویی البته شما تشریف میاری و درو باز میکنی خلاصه یه ساعتی گیر صبحانه دادنتم سرشیر و عسل+اب پرتقال. تا من غذا درست کنم وظرفها رو بشورم شما توسط انواع کفگیر وقابلمه گوش منو پاره میکنی بعد هم اشپزخونه رو پر ظرف میکنی کارمنو دوبل میکنی عزیزم.لابلاشم باید بغلت کنم .باهات بازی کنم تا بابا بیاد.کلی ذوق میکنی که درو واسه بابا باز کنیم بابا بابا ای راه میندازی که نگو خستگی رو از کول بابا میبری.پدرمنو در میاری تا ناهار بخوریم قاشقو همه جا میزنی.در بطری هم هی میبندی و باز میکنی برنجو سالادو پخش میکنی...بعد پای tvخوابت میبره.بعداز2 یا3 ساعنی پا میشی بازی و شیطنت.از درو دیوار بالا میری.چشم ازت بردارم یا بابل پله رفتی یا رو میز تلوزیون ایستادی البته این کارارو کردی که میگم.خیلی شیطونی.عاشق موزیک هستی از خاله فاطی یاد گرفتی که برقصی.وقتی خاله میاد هنوز نیومده تو واسش میرقصی بلا خان.منم اگه حال داشته باشم میبرمت پارک سرسره بازی.خیلی دوست داری.بعداز کلی بازی وخنده میایم خونه با مامانی سریال شبکه جم رو نگاه میکنی بیشتر وقتها بیداری تا بابا بیاد راستی بابا چند ماهی هست که بنگاه املاک باز کرده.بازم راه میری بازی میکنی شیر میخوری منو گاز میگیری باباتو کتک میزنی و لالا میکنی.تا صبح هم چند بار پا میشی واسه شیر.چند بارهم غر میزنی.گاهی هم خواب بد میبینی.ازصبح تا شب داغونم میکنی خسته میشم اساسی.اما عاشقتم وقتی میخوابی لحظه ماری میکنم بیدار شی بغلت کنم نوازشت کنم بوت کنم میپرستمت پسرم ماه منانقدر بامزه پسونک میخوریبابایی هلاک میشه.زیاد با اسباب بازی هات بازی نمیکنی ولی تلفن و ماشینتو دوست داری شیطونیهات زیاده الان ساعت 3شبه خوابم میاد.یه روز دیگه واست مینویسم عشقم.الان شیرت میدم ومیخوابم بوس بوس پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)