ماهانماهان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

روزهای من و نی نی

اولین دروغ

1393/3/30 10:59
نویسنده : مامان مهربون
965 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم عشقم وجودم خیلی دوستت دارم.

گاهی وقتها  که میخوام چیزی رو از دستت قایم کنم وقتی سراغشو میگیری،مجبورم بگم نیست،عمو لولو بردش.وبه همین راحتی یوقتایی تو همین کارو میکنی  .وسیله ای که میدونی مامانی دعوات میکنه اگه دستت باشه.تا میخوام ازت بگیرم پشتت قایم میکنی و میگی ،نیست عمو لولو. و اینطور شد که تو دروغ گفتن رو یاد گرفتی. 

البته یوقتایی عمو لولو میشه رفیقت!!!!وباهاش حرف میزنی صداش میکنی  گاهی هم واسه مارال خانم احضارش میکنی!!!!! پسر خیلی فعال و 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

تبادل لينک
16 تیر 93 20:48
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ----------------